Векторний метод оцінювання якості послуг
Loading...
Files
Date
2008
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Описано новий метод числової оцінки якості послуг – векторний метод. Наведений
приклад оцінювання якості послуг, що надають супермаркети. Цей метод можна
використовувати також для оцінювання якості продукції. New method of service quality digital estimation – a vector method – is notified in the
article. The presented example of service quality evaluation is made in terms of supermarket
service. This method could be used for production quality estimation as well.
Description
Keywords
Citation
Чабан О. П. Векторний метод оцінювання якості послуг / О. П. Чабан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 608 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 150–154. – Бібліографія: 4 назви.