Відносини з партнерами як складова інтелектуального капіталу машинобудівного підприємства

Date

2010-02-23

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проаналізовано поняття “відносини з партнерами”. Обґрунтовано потребу формування міцних та надійних стосунків між підприємствами. Розроблено класифікацію усіх контрагентів машинобудівного підприємства. Досліджено аутсорсинг як форму спільної співпраці.
A concept is analysed “intercommunications with contractors”. Grounded necessity of forming of strong and reliable relations between enterprises. Classification of all of contractors of machine-building enterprise is offered. Concentrated attention on аутсорсингу as forms of general collaboration.

Description

Keywords

інноваційний потенціал, нематеріальний актив, відносини, контрагенти ринку, innovative potential, immaterial asset, intercommunications, market contractors

Citation

Мірошник Р. О. Відносини з партнерами як складова інтелектуального капіталу машинобудівного підприємства / Р. О. Мірошник // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 123–129.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By