Кастомізація пропозиції цінності у товарних інноваціях
Date
2010-02-23
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Розглянуто закономірності розвитку способів кастомізації пропозиції цінності та
організаційно-управлінські інновації, необхідні для впровадження кастомізаційних
стратегій. Запропоновано еволюційні моделі кастомізації у вигляді ліній розвитку,
придатні для оцінки ефективності інновацій у межах таких стратегій.
The evolution of value proposal customization means and supporting the customization strategies organizational innovations are investigated. Suggested evolutional models of customization presented as evolution trends allow to estimate the efficiency of such innovations.
The evolution of value proposal customization means and supporting the customization strategies organizational innovations are investigated. Suggested evolutional models of customization presented as evolution trends allow to estimate the efficiency of such innovations.
Description
Keywords
пропозиція цінності, інновація, кастомізація, еволюційні моделі, лінії розвитку, value proposal, innovation, customization, evolutional models, evolution trends
Citation
Гліненко Л. К. Кастомізація пропозиції цінності у товарних інноваціях / Л. К. Гліненко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 34–41.