Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємства

Date

2010-02-23

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто значення дослідження зовнішнього середовища під час формування асортиментної політики підприємства. Проаналізовано комплекс факторів, що визначають особливості конкурентної боротьби в галузі та здійснюють вплив на якісну і кількісну структуру асортименту підприємства. Запропоновано показники для оцінювання впливу розглянутих факторів, використання яких сприятиме підвищенню ефективності управлінських рішень щодо формування асортиментної політики підприємства.
The present work is dedicated to the investigation of the role of the market environment in the process of the formation of the enterprise assortment policy. The analysis of the factors, which determine the characteristics of competition in the field and influence the qualitative and quantitative structure of the assortment, was performed. A number of indicators to assess the impact of the aforementioned factors facilitating the efficiency of the management decisions with regard to the formation of the enterprise assortment policy, are proposed.

Description

Keywords

асортиментна політика, структура асортименту, конкуренція, покупці, товари-субститути, assortment policy, structure of assortment, competition, consumers, products-substitutes

Citation

Стернюк О. Б. Дослідження впливу зовнішнього середовища під час прийняття управлінських рішень щодо асортиментної політики підприємства / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 420–426.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By