Просторовий підхід в управлінні розвитком підприємства
Date
2010-02-23
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Запропоновано та обґрунтовано доцільність розроблення просторового підходу до
управління розвитком підприємства як складної, відкритої, поліфункціональної системи. Задля розкриття сутності просторового підходу автором статті виділено чотири
типи простору розвитку підприємства (інформаційний, конкурентний, реляційний,
стратегічний), розкрито сутність, запропоновано визначення та наведено їхню порівняльну характеристику.
The author proposed to develope spatial approach to enterprise development management as a complex, open, polyfunctional system. To show the essence of this approach the author highlighted four types of development space of an enterprise (informational, competitive, relational, strategic) and stated their comparative characteristics.
The author proposed to develope spatial approach to enterprise development management as a complex, open, polyfunctional system. To show the essence of this approach the author highlighted four types of development space of an enterprise (informational, competitive, relational, strategic) and stated their comparative characteristics.
Description
Keywords
розвиток підприємства, теорія самоорганізації, стратегічне управління, просторовий підхід, інформаційний простір, конкурентний простір, реляційний простір, стратегічний простір, business development, self-organization theory, strategic management, spatial approach, information space, competitive space, relational space, strategic space
Citation
Гребешкова О. М. Просторовий підхід в управлінні розвитком підприємства / О. М. Гребешкова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 41–46.