Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» на ринку консервованих овочів
Date
2018-04-19
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Description
Keywords
Citation
Полєєв М. Г. Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Чумак» на ринку консервованих овочів / М. Г. Полєєв, Д. Г. Легеза // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 123. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).