Політика енергозбереження у контексті формування партнерських відносин

Loading...
Thumbnail Image

Date

2002-03-26

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Визначається необхідність використання енергопостачальними компаніями маркетингу партнерських відносин, який сприятиме раціоналізації використання електроенергії споживачами.
The necessity of using marketing of partner relations by energy suppîying companies is discussed. It will таке possible of rational using electrical energy by consumers.

Description

Keywords

Citation

Крикавський Є. Політика енергозбереження у контексті формування партнерських відносин / Є. Крикавський, Н. Косар, С. Кубів // Вісник Національного університету "Льввська політехніка". — Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002. — № 452 : Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація. — С. 293–297.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By