Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств
Loading...
Files
Date
2009
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Description
Keywords
бенчмаркінг, послуги, конкуренти, результативність
Citation
Прокоф’єв Б. М. Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств / Б. М. Прокоф’єв // Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України : тези доповідей Другої студентської наукової конференції, 15 жовтня 2009 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра обліку та аналізу. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – С. 137–139. – Бібліографія: 4 назви.