Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Description

Keywords

бенчмаркінг, послуги, конкуренти, результативність

Citation

Прокоф’єв Б. М. Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств / Б. М. Прокоф’єв // Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України : тези доповідей Другої студентської наукової конференції, 15 жовтня 2009 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра обліку та аналізу. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – С. 137–139. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By