Педагогічні умови розвитку здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти

Abstract

Description

Keywords

вчителі основної школи, здоровий спосіб життя, здоров’язбереження, здоров’язбережувальна компетентність, педагогічні умови, підвищення кваліфікації, система післядипломної педагогічної освіти, структурно-функціональна модель, basic secondary school teachers, healthy lifestyle, healthpreserving, health-preserving competency, pedagogical conditions, professional development, system of postgraduate pedagogical education, structural-functional model

Citation

Шеян М. О. Педагогічні умови розвитку здоровʼязбережувальної компетентності вчителів основної школи у системі післядипломної педагогічної освіти : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії : 015 – професійна освіта (за спеціалізаціями) / Марина Олександрівна Шеян ; Міністерство освіти і науки України, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Національний університет «Львівська політехніка». – Хмельницький ; Львів, 2021. – 330 с. – Бібліографія: с. 211–235 (229 назв).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By