Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article considers the relevance of the advertising campaign, the need to use it. The basic interpretations of the term “advertising” are defined. Formed advertising functions.

Description

Keywords

реклама, маркетинг, функції реклами, комунікація

Citation

Румянцева В. Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу / Вікторія Румянцева, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 199–200. — (Технології інформаційного менеджменту та інтелектуального опрацювання даних).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By