Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

As e-commerce grows, a number of companies that want to succeed are trying to operate within this trade. For some, this trend is really effective, but many businesses in the e-commerce market are still experiencing problems. The main obstacles are numerous barriers to the development of e-commerce.

Description

Keywords

торгівля, підприємство, споживач, інтернет-торгівля, розвиток електронної комерції, переваги інтернетторгівлі, проблеми інтернет-торгівлі

Citation

Боярска В. Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні / Вікторія Боярска, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 35–36. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By