Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні
Date
2020-05-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
As e-commerce grows, a number of
companies that want to succeed are trying to operate
within this trade. For some, this trend is really
effective, but many businesses in the e-commerce
market are still experiencing problems. The main
obstacles are numerous barriers to the development
of e-commerce.
Description
Keywords
торгівля, підприємство, споживач, інтернет-торгівля, розвиток електронної комерції, переваги інтернетторгівлі, проблеми інтернет-торгівлі
Citation
Боярска В. Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні / Вікторія Боярска, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 35–36. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).