Соціальні мережі як засіб популяризації громадських об’єднань

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The concept of “social networks” is defined as one of the powerful tools in the work of organizations. The relationship between the website and social networks in the process of promotion is clarified. The advantages of social networks are analyzed and their use in a concrete example is presented.

Description

Keywords

Інтернет, популяризація, громадські об’єднання, соціальні мережі

Citation

Жеребецька Д. Соціальні мережі як засіб популяризації громадських об’єднань / Діана Жеребецька, Світлана Лісіна // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 37–38. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By