Соціальні мережі як засіб популяризації громадських об’єднань
Date
2020-05-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The concept of “social networks” is
defined as one of the powerful tools in the work of
organizations. The relationship between the website
and social networks in the process of promotion is
clarified. The advantages of social networks are
analyzed and their use in a concrete example is
presented.
Description
Keywords
Інтернет, популяризація, громадські об’єднання, соціальні мережі
Citation
Жеребецька Д. Соціальні мережі як засіб популяризації громадських об’єднань / Діана Жеребецька, Світлана Лісіна // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 37–38. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).