Популяризація діяльності туристичних компаній за допомогою інтернет-реклами
Date
2020-05-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article considers the information
support of travel agencies through advertising. The
classification and features of tourist advertising are
described. Attention is paid to methods of
popularization of advertising on the Internet.
Description
Keywords
інформаційне забезпечення, туристична реклама, особливості, інтернетреклама, просування
Citation
Покровецька М. Популяризація діяльності туристичних компаній за допомогою інтернет-реклами / Марія Покровецька, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 61–62. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).