Популяризація бібліотечної справи в об’єднаних територіальних громадах

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article deals with the importance of advertising for libraries. The importance of library advertising as an important component of the library's work, its capabilities and informing a wide range of users about library information resources and products is revealed.

Description

Keywords

бібліотека, бібліотечна реклама, ОТГ, соціальні мережі

Citation

Мартинюк К. Популяризація бібліотечної справи в об’єднаних територіальних громадах / Катерина Мартинюк, Андрій Андрухів // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 89–90. — (Бібліотечна, архівна та музейна діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By