Позиціонування як метод створення професійного бренду в соцмережах
Date
2020-05-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The problem of analysis of social
network tools in the process of its formationa
professional brand is investigated. Positioning is
characterized as one of the important methods of
creating a professional brand. The significance of
the image of a professional in social networks as a
special market force is determined.
Description
Keywords
імідж фахівця, професійний імідж, бренд, особисті стратегії
Citation
Лукаш Г. Позиціонування як метод створення професійного бренду в соцмережах / Галина Лукаш // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 19–20. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).