Книга як комунікаційний інструмент: потенціал читацьких можливостей

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

Conceptual bases of the book interpretation as a social-communicative phenomenon and a publishing product have been given. The point concerns the interrelation of the edition culture and culture of reading; it’s about evolution of book edition communicative potential as unity of the content, art-image and printing implementation.

Description

Keywords

книга, читач, культура видання, комунікаційний канал, суб’єкт комунікації

Citation

Антоник О. Книга як комунікаційний інструмент: потенціал читацьких можливостей / Ольга Антоник // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 148–149. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By