Книга як комунікаційний інструмент: потенціал читацьких можливостей
Date
2020-05-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
Conceptual bases of the book
interpretation as a social-communicative
phenomenon and a publishing product have been
given. The point concerns the interrelation of the
edition culture and culture of reading; it’s about
evolution of book edition communicative potential as
unity of the content, art-image and printing
implementation.
Description
Keywords
книга, читач, культура видання, комунікаційний канал, суб’єкт комунікації
Citation
Антоник О. Книга як комунікаційний інструмент: потенціал читацьких можливостей / Ольга Антоник // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 148–149. — (Соціальні комунікації).