Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах
Date
2020-05-21
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
In the study, for effective informational
and advertising support of a company in social
networks, it is necessary to correctly plan tasks to
achieve your goal. It has been suggested that this is
best done using the “goal tree”.
Description
Keywords
соціальні мережі, реклама, інформаційне забезпечення, популяризація
Citation
Стадник О. Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах / Олена Стадник, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 174–175. — (Соціальні комунікації).