Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

In the study, for effective informational and advertising support of a company in social networks, it is necessary to correctly plan tasks to achieve your goal. It has been suggested that this is best done using the “goal tree”.

Description

Keywords

соціальні мережі, реклама, інформаційне забезпечення, популяризація

Citation

Стадник О. Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах / Олена Стадник, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 174–175. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By