Інформаційне забезпечення соціальної реклами: проблеми та перспективи

Date

2020-05-21

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

This article describes social advertising as an important phenomenon in society that raises current issues. You can also see foreign experience in this area and assess the main problems in Ukraine.

Description

Keywords

неурядова організація, соціальна реклама, модель, ЗМІ, тренінг, інформація

Citation

Назар Т. Інформаційне забезпечення соціальної реклами: проблеми та перспективи / Токар Назар, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 178–179. — (Соціальні комунікації).