Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторики
Date
2018-06-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
This article is devoted to the introduction of
interactive learning to study rhetoric in high
school. The use of training elements and how it
promotes the assimilation of knowledge of rhetoric,
development and sustainment of public speaking
skills, as well as ensuring the efficiency of the
preparation of pertinent specialities are analyzed
Description
Keywords
риторика, інтерактивні методи навчання, навички, риторична майстерність
Citation
Куньч З. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторики / Зоряна Куньч, Лілія Харчук // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 217–218. — (Психологічна та педагогічна компоненти документно-інформаційної діяльності).