Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторики

Date

2018-06-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

This article is devoted to the introduction of interactive learning to study rhetoric in high school. The use of training elements and how it promotes the assimilation of knowledge of rhetoric, development and sustainment of public speaking skills, as well as ensuring the efficiency of the preparation of pertinent specialities are analyzed

Description

Keywords

риторика, інтерактивні методи навчання, навички, риторична майстерність

Citation

Куньч З. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторики / Зоряна Куньч, Лілія Харчук // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 217–218. — (Психологічна та педагогічна компоненти документно-інформаційної діяльності).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By