Реклама як дієвий спосіб ефективної діяльності реабілітаційних центрів

Date

2018-06-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article describes advertising as an effective means of mass communication. Described the promotional activity of rehabilitation centers and identify ways of awareness of disabled people about these centers.

Description

Keywords

реклама, центри реабілітації, рухова активність, зв’язки з громадскістю, шляхи поінформованості

Citation

Уляна Я. Реклама як дієвий спосіб ефективної діяльності реабілітаційних центрів / Ярка Уляна, Блага Тетяна // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 256–257. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By