Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі
Date
2018-06-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article is devoted to the research
of advertising services and determination of
components of the process of formation of
advertising activity in the market of tourist services
and factors of effective management of this process.
Description
Keywords
туристичні послуги, реклама, рекламний продукт, прибуток, споживач, туризм, рекламна кампанія
Citation
Вовк Н. Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі / Наталія Вовк, Ніна Гончарук // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 262–263. — (Соціальні комунікації).