Особливості популяризації місцевих фотостудій

Date

2018-06-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article presents a general description of the photographic studio advertising campaign. The authors paid special attention to the prospect of advertising of regional photo studios. They submit the three most important and most practical means of advertising the activities of such a photo studio: a calendar, a business card, a booklet.

Description

Keywords

популяризація, фотопослуги, фотостудія, реклама

Citation

Вовк Н. Особливості популяризації місцевих фотостудій / Наталія Вовк, Марта Концур // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 266–267. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By