Вплив інформаційно-рекламного забезпечення діяльності підприємства у пошуку персоналу
Date
2018-06-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article considers the role of
information and advertising support of the enterprise
for personnel search. The considers comparative
characteristic of programs with the help of which
printed advertising is created. Also, the sequence of
placing advertising text for use of copywriting is considered .
Description
Keywords
інформаційно-рекламне забезпечення, пошук персоналу, програмні продукти, копірайтинг, друкована реклама
Citation
Білущак Т. Вплив інформаційно-рекламного забезпечення діяльності підприємства у пошуку персоналу / Тетяна Білущак, Марта Монастирська // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 268–269. — (Соціальні комунікації).