Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах

Date

2018-06-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

In the article features of the informative presentation on the marketing strategy of publicly traded company «Myronivsky Bread Production» on the internet market, identified the main task of this activity.

Description

Keywords

підприємство, маркетинг, інформація, маркетингова діяльність, реклама, інтернет-реклама, соціальні мережі, Social Media Marketing (SMM)

Citation

Химиця Н. Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах / Наталія Химиця, Аліна Секанова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 77–78. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By