Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах
Date
2018-06-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
In the article features of the informative
presentation on the marketing strategy of publicly
traded company «Myronivsky Bread Production» on
the internet market, identified the main task of this
activity.
Description
Keywords
підприємство, маркетинг, інформація, маркетингова діяльність, реклама, інтернет-реклама, соціальні мережі, Social Media Marketing (SMM)
Citation
Химиця Н. Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах / Наталія Химиця, Аліна Секанова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 77–78. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).