Сучасні тенденції розвитку рекламно-комунікаційної діяльності торговельно-розважальних центрів в Україні

Date

2018-06-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

The article deals with the current tendencies of advertising and communications development in shopping and entertainment centers of Ukraine.

Description

Keywords

реконцепція, медійна реклама, інтегровані комунікації

Citation

Бем Н. Сучасні тенденції розвитку рекламно-комунікаційної діяльності торговельно-розважальних центрів в Україні / Наталія Бем // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 25–26. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By