Сучасні тенденції розвитку рекламно-комунікаційної діяльності торговельно-розважальних центрів в Україні
Date
2018-06-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article deals with the current tendencies of
advertising and communications development in
shopping and entertainment centers of Ukraine.
Description
Keywords
реконцепція, медійна реклама, інтегровані комунікації
Citation
Бем Н. Сучасні тенденції розвитку рекламно-комунікаційної діяльності торговельно-розважальних центрів в Україні / Наталія Бем // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 25–26. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).