Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл
Date
2018-06-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
The article is devoted to defining of the
importance of the effectiveness of the use of
advertising tools to promote cultural education and
vocational guidance schoolspositioning of
comprehensive in schools. The main types and
methods of advertising are presented.
Description
Keywords
реклама, інформація, рекламне представлення, інформаційне представлення, профорієнтація, освіта, культурно-освітня діяльність, віртуальні спільноти
Citation
Мина Ж. Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл / Жанна Мина, Наталія Гродзевич, Марта Коць // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 166–167. — (Документознавство та інформаційна діяльність у системі сучасних наукових досліджень).