Чи можливий діалог між філософією та новітніми навчальними технологіями? (за результатами вебінарів від експертів компанії “SoftServe”, 2022)

Date

2022-02-22

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

На основі аналізу вебінарів для освітянської спільноти Tech Summer for Teachers Bootcamp, організованих ІТ компанією SoftServe, акцентовано увагу на їх міждисциплінарному підході, зокрема у викладанні філософських дисциплін. Особливу увагу звернуто на антропологічну складову у сфері інформаційних технологій, штучного інтелекту, кібербезпеки та віртуальної комунікації. Відзначено, що технології онлайн навчання (доступності та інклюзії), методик навчання (ненасильницька комунікація, коучинг) сприяють якості освітнього процесу в умовах сучасного цивілізаційного розвитку.
On the basis of analysis of the Tech Summer for Teachers Bootcamp webinars for the educational community organized by the IT Company SoftServe, attention is focused on their interdisciplinary approach, in particular in the teaching of philosophical disciplines. Special attention was paid to the anthropological component in the field of information technologies, artificial intelligence, cyber security and virtual communication. The author argues that online learning technologies (accessibility and inclusion), teaching methods (nonviolent communication, coaching) contribute to the quality of the educational process in the conditions of contemporary civilization.

Description

Keywords

машинне навчання, інклюзія, кібербезпека, самопрезентація, комунікація, machine learning, inclusion, cyber security, self-presentation, communication

Citation

Паньків О. Чи можливий діалог між філософією та новітніми навчальними технологіями? (за результатами вебінарів від експертів компанії “SoftServe”, 2022) / Олеся Паньків // Humanitarian Vision. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. — Vol 8. — № 2. — С. 64–66.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By