Цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємств: роль, переваги та виклики використання
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
Розглянуто важливу для сучасного бізнесу тему – роль, переваги та виклики використання цифрових інструментів у маркетинговому менеджменті підприємств. У сучасних умовах цифровізації, коли технології швидко розвиваються, важливо розуміти, як підприємства можуть ефективно використовувати ці інструменти для забезпечення свого успіху. У статті розглянуто ключові ролі цифрових інструментів у сучасному маркетинговому менеджменті вітчизняних підприємств: залучення та збереження аудиторії, підвищення обізнаності про бренд, персоналізація комунікації, підвищення ефективності реклами, вимірювання результатів, взаємодія з аудиторією, глобальний доступ. Виокремлено популярні цифрові інструменти маркетингового менеджменту, що охоплюють широкий спектр технологій, онлайн-платформ і вебсервісів, які допомагають підприємствам взаємодіяти з аудиторією, просувати свої продукти чи послуги та вимірювати ефективність своїх маркетингових зусиль, зокрема таких, як вебсайт, контент-маркетинг, пошукова оптимізація сайту, пошукова реклама, соціальні медіа, електронна пошта, вебаналітика, технології віртуальної та доповненої реальності, чат-боти, QR-кодування. Розглянуто переваги та звернено увагу на виклики, пов’язані із використанням цифрових інструментів у системі маркетингового менеджменту підприємств. Стаття є корисним джерелом для фахівців з маркетингу та підприємців, які прагнуть розуміти роль цифрових інструментів, переваги та виклики їх використання у сучасному маркетинговому менеджменті.
Description
Keywords
цифрові інструменти, цифровий маркетинг, маркетинговий менеджмент, онлайн-реклама, вебаналітика, контент-маркетинг, соціальні медіа, маркетингові комунікації, digital tools, digital marketing, marketing management, online advertising, web analytics, content marketing, social media, marketing communications
Citation
Кулиняк І. Я. Цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємств: роль, переваги та виклики використання / І. Я. Кулиняк, Д. І. Головецький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. — Том 7. — № 2. — С. 114–125.