Діджиталізація процесів для налагодження комунікації з клієнтами

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

This article explores the importance of digitalizing customer communication processes to enhance interaction efficiency and client satisfaction. It discusses the key digital tools for communication, including messengers, emails, web applications, and chatbots, as well as the role of social media and self service portals. Additionally, the paper examines the functionality of modern call centers, emphasizing the integration of CRM systems and AI-driven solutions for customer service.

Description

Citation

Ткачук У. Діджиталізація процесів для налагодження комунікації з клієнтами / Уляна Ткачук, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 211–212. — (Соціальні комунікації).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By