Чат-боти як інструмент підтримки адаптації нових працівників
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Lviv Politechnic Publishing House
Abstract
This article explores the use of chatbots to support new employee onboarding. It discusses the benefits, implementation, and challenges of using chatbots in the adaptation process, and presents a model of chatbot for employee onboarding. The Lean Model Canvas is utilized to structure the chatbot model.
Description
Citation
Лис А. Чат-боти як інструмент підтримки адаптації нових працівників / Анастасія Лис, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 138–139. — (Інформаційні та комунікаційні технології в соціальних середовищах інтернету).