Чат-боти як інструмент підтримки адаптації нових працівників

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

This article explores the use of chatbots to support new employee onboarding. It discusses the benefits, implementation, and challenges of using chatbots in the adaptation process, and presents a model of chatbot for employee onboarding. The Lean Model Canvas is utilized to structure the chatbot model.

Description

Citation

Лис А. Чат-боти як інструмент підтримки адаптації нових працівників / Анастасія Лис, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2025: ICS-2025 : матеріали XIV Міжнародної наукової конференції, 22-24 травня 2025 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2025. — С. 138–139. — (Інформаційні та комунікаційні технології в соціальних середовищах інтернету).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By