Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Запропоновано класифікацію чинників, які впливають на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції. Досліджено вплив чинників на вибір рекламної стратегії на прикладі конкретних машинобудівних підприємств. The classification of the factors influencing a choice of advertising strategy of the machine-building products is offered. Influence of factors on a choice of advertising strategy on an example of the concrete machine-building enterprises is investigated.

Description

Keywords

Citation

Івасюк В. В. Дослідження чинників впливу на вибір стратегії рекламування інноваційної машинобудівної продукції / В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 388–399. – Бібліографія: 13 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By