Стратегії розширення та захисту меж ринку за допомогою інновацій

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглянуто стратегії поведінки та удосконалено існуючу класифікацію поведінки підприємства стосовно конкурентів на ринку. Ідентифіковано сутність та особливості ринкового позиціонування товарів, виявлено їх можливості і загрози. Окреслено методичні підходи до інноваційного забезпечення розширення меж ринку. Обгрунтовано можливі технології захисту інновацій від потенційних конкурентів, серед яких - патентний захист, розбудова франчайзингових відносин, швидкий пошук інвестора, стратегія аутсорсингу, своєчасний продаж бізнесу. Strategias of organization behaviour are considered and improved existent classification of organization behaviour at the market. Essence and features of the market possession of commodities is identified, found out their possibilities and threats. Methodical recommebdation for the innovative providing of expansion of scope of market outlined. Strategies of defence of innovations from potential competitors are grounded, among which patent defence, alteration of franchising relations, rapid search for investor, strategy of outsourcing, timely business sale.

Description

Keywords

Citation

Чухрай Н. І. Стратегії розширення та захисту меж ринку за допомогою інновацій / Н. І. Чухрай, Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 436–442. – Бібліографія: 10 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By