Business model - creation of competitive edge
Loading...
Files
Date
2009
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Зміна середовища, поступові процеси консолідації та глобалізації вимагають постійного вдосконалення методів створення конкурентних переваг підприємств, що діють на відкритому ринку. Зміни в умовах діяльності підприємств, що зумовлені глобальними процесами та належністю до Європейського Союзу, вимагають коригування, а в деяких випадках глибокої трансформації бізнес-моделі. Наведено характеристику бізнес-моделі, яка трактується як поєднання концепції конкурентних переваг із зазначенням заходів і засобів, необхідних для її реалізації, що дає змогу організації (підприємству) досягнути визначених цілей, зокрема, рентабельності. The dynamics of he environment, the continuing processes of consolidation and globalization require continuous improvement of methods for building competitive advantages of enterprises operating in the open market. Changes in conditions of global business processes and determined membership in the European Union need to produce correct and often deep transformation of business model. The article presents the characteristics of the business model as a combination of treating the concept of competitive advantage with a set of activities and resources necessary for is implementation, enablng the organization (company) to achieve those objectives, in particular profitabilty.
Description
Keywords
Citation
Brzoska J. Business model - creation of competitive edge / Jan Brzoska // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 341–345. – Бібліографія: 2 назви.