Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На основі
практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти
маркетингової діяльності у складних умовах функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки в умовах зменшення рівня доходів споживачів. Подано пропозиції
щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період. In article analyzed the impact of the crisis on marketing activities. Identified positive
aspects of marketing activity in difficult operating condition. This research is based on the real
experience of Ukrainian and foreign business-structures. According to research, determined consumer’s behavior in reducing income situation. In this article created main propositions and ways for development of marketing activity after the crisis period.
Description
Keywords
рецесія, конкуренція, гнучке мислення, сегментація, recession, competition, flexible thinking, segmentation
Citation
Марущак О. Я. Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 181–188. – Бібліографія: 13 назв.