Формування концепції стратегічного вибору підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Вибір в стратегічному рішенні є ключовим елементом. Його успішність визначається компетентністю й знаннями особи, що його приймає. Новий погляд на стратегічний вибір як адаптивний багатосхідчастий процес цілевизначення підприємства на основі придбання, використання управлінських знань та створення нових, вимагає розроблення його методології. Choice is a key element of the strategic decision. Its success is determined by competence and knowledge of the person who makes a decision. A new look at the strategic choice as adaptive multilevel process of setting goals of enterprise on the basis of acquisition, use of knowledge management and creation new knowledge, requires the development of its methodology.

Description

Keywords

стратегічний вибір, формування предметної області дослідження, морфологічний аналіз, морфологічний словник ідентифікації стратегічного вибору, концепція стратегічного вибору, концептуальна модель стратегічного вибору, типологія стратегічного вибору, strategic choice, forming of subject domain of research, morphological analysis, morphological dictionary of authentication of strategic choice, conception of strategic choice, conceptual model of strategic choice, tipologiya of strategic choice

Citation

Отенко В. І. Формування концепції стратегічного вибору підприємства / В. І. Отенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 374–381. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By