Формування концепції стратегічного вибору підприємства
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Вибір в стратегічному рішенні є ключовим елементом. Його успішність визначається компетентністю й знаннями особи, що його приймає. Новий погляд на стратегічний вибір як адаптивний багатосхідчастий процес цілевизначення підприємства на основі придбання, використання управлінських знань та створення нових,
вимагає розроблення його методології. Choice is a key element of the strategic decision. Its success is determined by competence
and knowledge of the person who makes a decision. A new look at the strategic choice as
adaptive multilevel process of setting goals of enterprise on the basis of acquisition, use of
knowledge management and creation new knowledge, requires the development of its
methodology.
Description
Keywords
стратегічний вибір, формування предметної області дослідження, морфологічний аналіз, морфологічний словник ідентифікації стратегічного вибору, концепція стратегічного вибору, концептуальна модель стратегічного вибору, типологія стратегічного вибору, strategic choice, forming of subject domain of research, morphological analysis, morphological dictionary of authentication of strategic choice, conception of strategic choice, conceptual model of strategic choice, tipologiya of strategic choice
Citation
Отенко В. І. Формування концепції стратегічного вибору підприємства / В. І. Отенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 374–381. – Бібліографія: 7 назв.