Методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів

Loading...
Thumbnail Image

Date

2000

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

У статті пропонується методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів. Методика призначена для здійснення таких важливих функцій сучасного маркетингу, як моніторинг конкурентів, визначення сильних і слабких сторін підприємства та оцінка конкурентоспроможності його продукції, що дає змогу розробити адекватну конкурентну стратегію і тактику підприємства в ринкових умовах. The article presents the methods of marketing analysis of competition and competitors. The methods intend for realization of such important functions of modern marketing as monitoring of Business rivals, determination of strong and wear sides of the enterprise and estimation of the competitive ability of product. The using of these proposed methods allows realizing the elaboration of adequate competitive strategy and tactics of the enterprise in conditions of market.

Description

Keywords

Citation

Ухачевич Я. П. Методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів / Я. Д. Ухачевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 235–246. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By