Умовна ентропія та ентропія контенту в системах електронної комерції
Loading...
Files
Date
2008
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Проаналізовано основні проблеми електронної комерції контенту та запропоновано методи вирішення цих проблем. Інтернет-система електронної комерції –цілеспрямована множина об’єктів довільної природи з набором зв’язків між ними та між їхніми властивостями. Інакше кажучи, Інтернет-система електронної комерції – все,
що складається з взаємопов’язаних частин. Проаналізовано основні моделі систем електронної комерції. Запропоновано узагальнену модель таких систем. In the given article main problems of electronically commercial of content are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed. The Internet-system of electronic commerce – purposeful set of objects of the any nature with a set of connections between them and between their properties. In other words, the Internet-system of electronic commerce – everything, that consists of the interconnected parts. Some problems of electronic commerce are analyzed in proposed paper. Generalized model of such kind systems are proposed.
Description
Keywords
Citation
Висоцька В. А. Умовна ентропія та ентропія контенту в системах електронної комерції / В. А. Висоцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 626 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика. – С. 116–125. – Бібліографія: 3 назви.