Фактори формування та розвитку туристичної системи в ринкових умовах
Loading...
Files
Date
2001
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет "Львівська політехніка"
Abstract
З’ясовуються особливості функціонування галузі туризму як системи. Обґрунтовується особистий підхід автора до побудови моделі туристичної системи. Зокрема, туристична система розглядається у вигляді двох складових:
суб’єкта та об’єкта туризму. Визначаються параметри впливу сукупності факторів на формування та розвиток туристичної системи з урахуванням специфіки
розвитку економічних процесів в Україні останніми роками. З’ясовується місце
туризму в стратегії соціально-економічного розвитку Карпатського регіону.
Functioning characteristics of the sphere of tourism as a system are identified. A
specific approach of the author towards the tourist system model construction is
substantiated. Specifically, the tourist system is considered as having two components:
a subject and an object of tourism. Parameters of the influence of the factors
combination over the tourist system formation and development, with peculiarities of
the economic process development in Ukraine over the recent years being taken into
account, are specified. Tourism role in the strategy of the Carpathian Region social and
economic development is clarified.
Description
Keywords
Citation
Гайдук А. Б. Фактори формування та розвитку туристичної системи в ринкових умовах / А. Б. Гайдук// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 152–160. – Бібліографія: 8 назв.