Структура бази даних служби маркетингу ЗАТ "Трускавецькурорт"
Loading...
Files
Date
2001
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Описано структуру бази даних, яка використовується службою маркетингу холдингової структури, що об’єднує підприємства санаторно-курортної сфери.
Проаналізовано потреби в інформації при маркетологічних дослідженнях та запропоновано конкретні рішення для задоволення цих потреб. Компоненти бази
даних детально описані, що надасть можливість при незначних змінах використати матеріали статті для створення баз даних для застосування
маркетинговими службами та керівництвом будь-яких підприємств готельного
та санаторно-курортного бізнесу. In the article is characterized the structure of data base. This base is used by
marketing service of holding structure, which associate sanatorium-resort sphere
affairs. Information needs of marketing researches are analized and there are proposed
concrete solutions for these needs content. Components of data base are particularly
characterized. It will bring possibility to use materials of the article with small changes
for creation of data bases for marketing services and administrations of any hotel and
resort business affairs.
Description
Keywords
Citation
Павлішак Ю. В. Структура бази даних служби маркетингу ЗАТ "Трускавецькурорт" / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 91–97. – Бібліографія: 6 назв.