Структура бази даних служби маркетингу ЗАТ "Трускавецькурорт"

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Описано структуру бази даних, яка використовується службою маркетингу холдингової структури, що об’єднує підприємства санаторно-курортної сфери. Проаналізовано потреби в інформації при маркетологічних дослідженнях та запропоновано конкретні рішення для задоволення цих потреб. Компоненти бази даних детально описані, що надасть можливість при незначних змінах використати матеріали статті для створення баз даних для застосування маркетинговими службами та керівництвом будь-яких підприємств готельного та санаторно-курортного бізнесу. In the article is characterized the structure of data base. This base is used by marketing service of holding structure, which associate sanatorium-resort sphere affairs. Information needs of marketing researches are analized and there are proposed concrete solutions for these needs content. Components of data base are particularly characterized. It will bring possibility to use materials of the article with small changes for creation of data bases for marketing services and administrations of any hotel and resort business affairs.

Description

Keywords

Citation

Павлішак Ю. В. Структура бази даних служби маркетингу ЗАТ "Трускавецькурорт" / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 91–97. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By