Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглянуто питання формування ефективної програми маркетингової політики на прикладі торговельних підприємств, інтеграція товарної політики торговельних і виробничих організацій. In the article are consider questions of shaping an efficient program of marketing policy on the example of trade enterprises; integration of commodity policy of trade and production organizations.

Description

Keywords

програма, маркетингова політика

Citation

Ткаченко Н. Б. Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства / Н. Б. Ткаченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By