Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11418
Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 18–20 жовтня 2011 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 168 с.
Browse
Search Results
Item Проектування бази знань в адаптивній навчальній cистемі(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Федорук, П.; Пікуляк, М.В роботі описано основи проектування та наповнення бази знань навчального контенту та бази знань сценарних прикладів, які використовуються в адаптивній навчальній системі для для побудови індивідуальної траєкторії студента. This paper describes the principles of design and content knowledge base of educational content and knowledge base scenario examples that are used in an adaptive learning system for the individual to construct trajectory student.Item Зміст до “Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі”(Видавництво Львівської політехніки, 2011)Item Титульний аркуш до “Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі”(Видавництво Львівської політехніки, 2011)Item Алгоритм створення дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кут, В.У статті розглядаються питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання.The article addresses the specifics of teaching students with special needs. In this case, the traditional educational technologies are replaced by distance, which makes use of modern interactive information technology training.Item Інноваційні інформаційні технології у навчанні математичних дисциплін(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Триус, Ю. В.В роботі розглядаються питання, пов’язані з використанням інноваційних інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін, зокрема вільно поширюваних web-орієнтованих систем комп’ютерної математики і технологій мобільного мавчання математики.Considered issues related to the use of innovative information technology in learning mathematics, particularly open source web-oriented systems of computer mathematics and mobile technology learning mathematics.Item Інформаційно-мультимедійний продукт у вищій школі(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кунанець, Н. Е.; Малиновський, О. Б.Розглянуто переваги і ефективність подання інформації за допомогою мультимедійних технологій та можливість наповнення їх інформаційного контенту різними типами інформації. The report considers the benefits and effectiveness of information displaying by multimedia technology and the ability to fill its information content by different types of information.Item Структура та програмна реалізація електронного підручника «Основи теорії електронних кіл»(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Голощук, Р. О.; Сєров, Ю. О.У роботі розглянуто досвід розроблення електронного підручника «Основи теорії електронних кіл». Подано концепцію, структуру та принципи розроблення електронного підручника. Докладно описано процедуру перевірки та оцінювання отриманих знань. This work has considered the experience of developing electronic textbook «Fundamentals of the theory of electronic circuits». Filed under concept, structure and principles of development of the electronic textbook. Detailed procedure for evaluation of knowledge.Item Організація освітніх та інформаційних процесів для людей з вадами зору із застосуванням спеціальних(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кунанець, Н. Е.; Лозицький, О. А.; Пасічник, В. В.У статті розглядається проблематика стану комп’ютерного інформаційного забезпечення людей з вадами зору, наводиться аналіз світових розроблень та досліджень за цією тематикою. У роботі описуються різні проекти, націлені на створення віртуальних навчальних середовищ, пристосованих для людей з вадами зору та незрячих. В сучасних електронних навчальних підручниках може використовуватись контент з вставками рисунків, діаграм, формул та ін.The problems of computer information providing of blind and visually impaired people is examined in this article. The main world developments and researches are shown in this article. This paper describes a few projects aimed to design virtual educative applications specifically for the visually impaired people. DAISY books can be enriched with different media content like images, diagrams and equalizations.Item Електронний навчальний курс "Економічна інформатика" для студентів фінансових спеціальностей ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Яцько, О.У статті розглядаються мета, предмет, завдання і зміст дисципліни «Економічна інформатика» для студентів економічних, зокрема фінансових, спеціальностей, а також структура електронного навчального курсу для вивчення цієї дисципліни на базі системи Moodle. The article discusses the purpose, object, objectives and content of the discipline "Economic Science" for students of economic, particularly financial, specialties, and the structure of e-learning course to study this discipline at the base of Moodle.Item Розвиток інтернет-комунікацій університету як засіб підвищення його всесвітнього рейтингу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Воловець, Я. В.В роботі обґрунтовується потреба розвитку інформаційної політики та інфраструктури інтернет-комунікацій вищих навчальних закладів. Щоб зберегти тенденцію до зросту свого рейтингу внз необхідно приділяти постійну увагу своїй інформаційній політиці і налагодженій роботі своїх інформаційних систем. Проаналізовано причини незадовільного стану справ у цьому напрямку. Дано рекомендації з метою покращанняінформаційної політики та розвитку інфраструктури інтернет-комунікацій ВНЗ.The paper substantiates the need for development of information policy and infrastructure communications interns universities. To maintain its growth trend in ranking universities must pay constant attention to its information policy and established the work of their information systems. The reasons unsatisfactory state of affairs in that direction. The recommendations to improve the information policy and infrastructure development of Internet communications universities.