Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11418

Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 18–20 жовтня 2011 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 168 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання системи «Дистанційна освіта» на основі платформи Сlaroline для контролю якості знань студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.
    Розглянуто та проаналізовано можливості використання платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline при оцінюванні якості засвоєння знань студентами медичних ВНЗ.The possibilities of the e-learning platform Claroline at the knowledge quality evaluation of medical university students are considered and analysed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка інтерактивного навчально-методичного комплексу для роботи зі студентами у режимі віддаленого доступу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бойко, О. В.; Дорош, Н.; Кучмій, Г. Л.; Дорош, О.
    В роботі наведено опис структурної організації та програмної реалізації інтерактивного навчально-методичного комплексу для індивідуальної роботи зі студентами у режимі віддаленого доступу. Комплекс має модульну структуру та надає доступ до теоретичних матеріалів та практичних завдань з обраних дисциплін, а також дозволяє викладачу змінювати складність завдань та контролювати роботу студентів протягом тривалого часу.In work the description of the structural organization and program realization interactive methodical complex for individual work with students in a mode of the remote access is given. The complex has modular structure and gives access to theoretical materials and practical tasks from the chosen disciplines, and also allows the teacher to change complexity of tasks and to supervise work of students long time.