Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2002. – №465

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39137

Вісник Національного університету "Львівська політехніка”

У Віснику висвітлюються актуальні проблеми лінгвометодики науково-технічного та художнього тексту. У функціонально-комунікативному аспекті досліджуються елементи лексичного та граматичного рівнів як мови загалом, так і різних субмов зокрема. Розглядаються питання різних методик викладання іноземних мов, контролю знань студентів, програм курсу, а також перекладацької майстерності. Для філологів, викладачів, аспірантів, студентів.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка” : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. – № 465 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики / відповідальний редактор Ф. С. Бацевич. – 140 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль мови та культури у міжнародній бізнес-освіті
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Бордюк, Л. В.
    Розглянута проблема формування міжкультурної компетенції (cross-cultural competence) студентів у викладанні курсу ділової англійської мови. Міжкультурна компетенція є усвідомленням своєї власної культурної спадщини та розумінням культури іншої країни в доповнення до знання мови. У глобальному ринковому просторі сучасного ділового світу міжкультурна компетенція є важливим фактором успіху в поєднанні з професійною кваліфікацією та знанням відповідної іноземної мови. In the global marketplace of today’s business world cross-cultural competence is extremely valuable along with professional expertise and foreign language/s ability. Cross-cultural competence implies an awareness of one’s own cultural heritage and understanding of the culture of another country in addition to knowledge of the language. The globalization process has a strong impact on conceptual and pragmatic components of Business English and Business Communication university curricula.