Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19238

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько- викладацького складу, аспірантів та працівників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України та Польщі. Серед економічних проблем чільне місце займають питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, вирішення актуальних завдань поглиблення і розширення інноваційних процесів у різних сферах господарювання, з удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. Серед проблем управління автори у своїх публікаціях значну увагу звертають на висвітлення проблем удосконалення системи управління інноваційною діяльністю, використання сучасних інформаційних технологій та інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, забезпечення розвитку кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі представлені матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки для наукових працівників і викладачів ВНЗ, а й для практичних працівників різних галузей національного господарства і слухачів системи підвищення кваліфікації.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 384 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Дубодєлова, А. В.
    Розглянуто структуру інноваційного процесу в системі маркетингу, проаналізовано сучасні підходи до формування та перевірки концепції інноваційного товару за мультиатрибутивною моделлю і обґрунтовано можливості їхнього застосування у практичній діяльності вітчизняних підприємств для забезпечення конкурентоспроможних позицій у ринковому середовищі. The structure of innovative process is considered in the system of marketing, modern approaches are analysed to forming and verification of conception of innovative commodity after myltyattributive model and possibilities of their application are grounded in practical activity of domestic enterprises for providing of competitive positions in a market environment.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні основи дослідження інновацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Єрмолаєва, В. В.
    Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття “інновація”, розкрито економічну сутність та взаємозв’язок понять: “нововведення”, “інновація”, “інноваційний процес”, а також ґрунтовно розглянуто стадії інноваційного процесу. Запропоновано власне визначення понять “інновація” та “інноваційний процес”. In the article the scientific approaches on determination of term “innovation” are analyzed, the economic essence and interconnection of concepts: “novelty”, “innovation”, “innovative process” is exposed, the stages of innovative process are thoroughly considered. Own determination of terms “innovation” and “innovative process” is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція напрямів розвитку новацій у харчовій промисловості
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кундєєва, Г. О.
    Розглянуто варіанти розвитку новації, запропоновано інтегральний варіант розвитку новацій з позиції маркетингу розвитку новацій, вказано на значущість маркетингу для створення новації та перетворення її на інновацію, запропоновано інтеграційну модель інноваційного процесу для підприємств харчової промисловості. The existent variants of development novation are considered, the integrated variant of the novations development from position of marketing of development novations is proposed. The role of marketing for creation of novation and transformation of it into an innovation is demonstrated. The integration model of innovative process is proposed for the enterprises of food retail industry.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання потенціалу металургійної галузі для активізації інноваційних процесів в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кравченко, С. І.; Корнєва, О. В.
    Розглянуто особливості поточного стану економіки України і металургійної галузі як однієї з провідних. Окреслено роль держави у стимулюванні інновацій з урахуванням обмеженості бюджету та зниженої інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств. Проаналізовано роль металургійного комплексу в активізації інноваційного розвитку. Розкрито макроекономічні проблеми, що можуть виникнути у результаті інноваційних процесів. The special features of current economical situation in Ukraine and in metallurgical industry in particular are overviewed. The Government’s role in stimulating of innovation processes is discussed in the context of budget deficit and low investment attractiveness of Ukrainian enterprises. It’s analyzed the role of metallurgical industry in rising of innovation activity. It’s prognosticated the main macroeconomic problems, in which innovation process could result.