Інформатизація вищого навчального закладу. – 2017. – № 879

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41985

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У віснику відображено результати теоретичних досліджень у галузі інформатизації вищих навчальних закладів, розвиток актуальних напрямів інформатизації, а також практичний досвід застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій у галузі інформатизації вищих навчальних закладів. Для наукових працівників, інженерів та студентів старших курсів, фахівців з інформаційних, комунікаційних та комп’ютерних технологій в освіті, інформатики, педагогіки.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 879. – 140 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць

Зміст


1
3
11
17
24
32
41
49
58
63
76
84
91
100
107
115
121
129
138

Content


1
3
11
17
24
32
41
49
58
63
76
84
91
100
107
115
121
129
138

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Електронний підручник в українській вищій освіті: від ідеї створення до реалізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Кухарський, Віталій; Осередчук, Ольга; Kukharskyi, Vitaliy; Oseredchuk, Olga; Львівський національний університет імені Івана Франка; Національний університет “Львівська політехніка”; Ivan Franko National University of Lviv; Lviv Polytechnic National University
    Поняття електронного підручника сьогодні широко увійшло до нашого вжитку. Однією із головних причин цього для українських реалій є зменшення витрат на його виготовлення, зручність поширення і як результат доступність для широкого загалу та гнучкість використання у навчальному процесі. Однак електронний підручник й надалі викликає чимало питань та дискусій. Предметом розгляду цієї статті є аналіз понятійного апарату, процес створення електронного підручника та вимоги до нього.