Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24087

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 1. – 243 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-комунікаційні технології формування готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Татауров, Віктор
    В статье анализируются подходы к определению понятия “готовность к педагогической деятельности” и ее компонентного состава. Рассматриваются пути использования ИКТ для формирования готовности будущих учителей начальных классов к профессиональной деятельности. Предложено компоненты готовности к профессиональной деятельности будущих учителей начальных классов. The author considers the approaches to the definition of the notion of “readiness to educational activity” and its component structure. The article analyzes the ways of ICT usage for the readiness formation of future primary school teachers to the professional activity. The author proposes the components of future primary school teachers’ readiness to the professional activity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні іноземних мов у вітчизняних вищих навчальних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Войнаровська, Наталя
    Проанализированы направления использования информационно-коммуникационных технологий в преподавании иностранных языков в вузах Украины. Раскрыты особенности применения таких видеоресурсов, как спутниковое телевидение, видеоконференции и видеокамеры. Охарактеризованы преимущества использования компьютеров и пути применения сети Интернет в процессе преподавания иностранных языков. The article analyzes the ways of information and communication technologies usage in foreign languages teaching. The author defines the peculiarities of applying such video-resources as satellite television, videoconferencing and video cameras. Advantages of using computers and directions of applying Internet in the process of foreign languages teaching are characterized in the article.