Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2014 р.
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38113
Матеріали 6-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»
Збірник містить матеріали 6-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 6-ої Науково-практичної конференції, 18–20 листопада 2014 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 196 с.
Browse
Item Особливості застосування технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Захар, Ольга ГерманівнаВ статті розглянуто питання запровадження технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, особливості підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням дистанційних технологій. The article discusses the introduction of e-learning technologies in the training of teachers Mykolayiv Regional In-service Teacher Training Institute, especially improvement of professional skill computer science teachers using distance technologies.Item Основні етапи та функціональні можливості створення електронних навчальних ресурсів за допомогою комп’ютерної програми Adobe Captivate(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ольхович-Новосадюк, Марія; Сабат, СвітланаПредставлено основні етапи створення електронних навчальних ресурсів за допомогою програми Adobe Captivate, охарактеризовано специфічні дидактичні принципи їх розробки та обґрунтовано необхідність використання електронних навчальних ресурсів для проведення дистанційного навчання та навчання он-лайн, а також для організації спільної роботи у віддаленому режимі. Описано основні функціональні можливості даного програмного продукту. The paper deals with the basic stages of creating electronic educational resources using the Adobe Captivate program. The specific didactic principles of the development of electronic educational resources are characterized. Also, the necessity of their application in distance learning and online education has been grounded. The main functional capabilities of the given software product have been described.Item Технологія проведення експертизи електронних навчальних матеріалів для дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Олександр, Шкіль; Віктор, Каук; Костянтин, ПуголовокУ роботі викладено існуючу технологію проведення експертизи якості матеріалів для електронного навчання. Приведенні правила та механізми що дозволяють скоротити витрати часу при проведенні експертиз. This paper presents the existing technology of materials expertise for elearning. Bringing the rules and mechanisms that can reduce the time spent in the examination.Item Засоби прийняття рішень в управлінні освітніми веб-проектами(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Алєксєєва, К. А.; Алєксєєв, В. І.У статті описано спосіб прийняття організаційних рішень у процесі управління освітніми проектами. Також описано вплив характеристик замовника проекту на прийняття виконавцем рішень у різних сферах управління освітнім веб-проектом. The paper describes the method of organizational decision making in management of educational projects. The influence of project customer's characteristics on decisionmaking in different spheres of management of educational projects is also described in the paper.Item Моделювання інноваційно-освітнього середовища в контексті парадигми формування механізму підвищення якості національної освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Гаращук, Олена; Куценко, ВіраРозкривається сутність та значення інноваційно-освітнього середовища у забезпеченні високої якості освіти; обґрунтовуються шляхи його досягнення. Особлива увага приділена впровадженню інформаційно-інноваційних технологій в навчальний процес вищих навчальних-закладів, а також підвищенню ефективності використання інноваційного обладнання вишів. The essence and importance of innovation and learning experience in providing high quality education; justified the ways to achieve it. Particular attention is paid to the implementation of information and innovative technologies in the educational process of higher education institutions, as well as more effective use of innovative equipment universities.Item Підсумковий тестовий контроль з гуманітарної дисципліни в системі ОpenTest: аналіз досвіду(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Бущак, ГалинаКонтроль знань студентів є важливим етапом в навчальному процесі. За умови правильно складених тестів, знання, вміння і навички студентів відображаються в успішності виконання контрольних тестових завдань. Основні етапи роботи викладача з програмою тестування. Особливості організації тестування. Статистичний аналіз результатів тестування та структура знань студентів. Контроль знань в програмі OpenTest - це один з можливих способів підвищення ефективності перевірки знань студентів та продуктивності праці викладача. Monitoring of student learning is an important step in the learning process. If properly drawn up tests knowledge and skills students are displayed in the success of the control tests . Computer program testing knowledge OpenTest designed for current and final evaluation of student learning . The main stages of the program of teacher testing. Features of testing. Statistical analysis of the results and the structure of students' knowledge. Control knowledge in program OpenTest - is to increase testing efficiency and productivity student teacher.Item Вища освіта у контексті впровадження в навчальний процес інформаційних технологій та дистанційного навчання(2014) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері вищої школи в контексті впровадження інноваційних технологій та дистанційного навчання. The situation which happened in high school educational sphere in context of innovation technolologies implementation and distance leaning is delivered and analyzed.Item Електронний навчальний курс «Нечіткі моделі і методи в системах прийняття рішень» для студентів комп’ютерних спеціальностей(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Галасун, КатеринаУ роботі обґрунтовуються необхідність і важливість вивчення нечіткої логіки та її застосувань студентами комп’ютерних спеціальностей. Розглядається авторський електронний навчальний курс з використання нечітких моделей і методів у системах прийняття рішень. The paper addresses the necessity and importance of the study of fuzzy logic and its applications by students of computer specialists. The author's e-learning course with the using fuzzy models and methods in decision-making systems is considered.Item Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх фахівців-хіміків(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Деркач, ТетянаУ статті наведено результати дослідження реального стану застосування електронних ресурсів у навчанні хімічним дисциплінам. Виявлено суттєві відмінності в оцінюванні доцільності використання деяких електронних ресурсів викладачами і студентами, що створює передумови для зниження ефективності навчання. This paper describes the results of the research of the electronic resources usage in chemistry teaching. The revealed difference in attitudes to electronic resources between students and faculty members creates a background for the loss of effectiveness of their use.Item Створення індивідуального інформаційного простору для навчання студента правника(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Іванов, С. М.; Карасюк, В. В.; Глинянський, С. В.У статті викладені результати дослідження особливостей формування індивідуального освітнього інформаційного середовища. Проаналізовані компоненти освітнього середовища. Сформульований висновок, що LMS Moodle, комунікаційні послуги мережі, хмарові сервіси, автоматизований бібліотечний комплекс та інші інформаційні служби є складовими інтеграції різноманітних інформаційних ресурсів у єдину систему. Визначені напрямки подальшого вдосконалення структури інформаційного наповнення освітнього середовища правознавця. The article describes the research results of the Personal Learning Environment (PLE) formation features. There are analyzed components of PLE in the article. The conclusion of the article is that LMS Moodle, communication network services, cloud services, automated library complex and other informational services are the integration part of the different informational resources into whole system. There are also defined directions for further development of the lawyer students’ PLE informational content’s structure in this article.Item Інформаційні ситеми як складова менеджменту ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ткаченко, І. В.Розглянуто інформаційні системи як складову менеджменту ВНЗ та проблеми, що виникають при їх впровадженні. Information systems are considered as part of the university management and problems encountered in their implementation.Item Зміст до "Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Львівської політехніки, 2014)Item Застосування формальних граматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Пасічник, В. В.; Шестакевич, Т. В.У статті досліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу набуття освіти особами з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу набуття освіти особою з особливими потребами. The article deals with inclusive educational processes for persons with special needs. The methodological basis for the formation of IT-support of inclusive education for persons with special needs was suggested. The IT-support model of education of persons with special needs was proposed.Item Застосування мультимедійних технологій при викладанні чужоземних мов у вищій школі(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, ОльвіяНаведено дані про розроблену авторську методику оволодіння чужоземними мовами шляхом адаптації до віртуального мовного середовища(ВМС), яке створюється за допомогою сучасних мультимедійних технологій(СМТ), а також про особливості та накопичений досвід її застосування при навчанні студентів ВНЗ. The data on the developed by the author mastering foreign languages methods by adaptation to the virtual language environment (VLE) that is created by means of modern multimedia technologies (MMT), as well as the features and accumulated experience of its use in HEI (Higher Educational Institutions) students’ teaching are given.Item Реалізація функції авторитетного контролю на базі АБІС Aleph 500 у ЛННБ України ім. В. Стефаника(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Бутитер, Олександр; Козидра, Юлія; Кондур, Надія; Паславський, ТарасОбґрунтовано важливість авторитетного контролю в процесі формування електронного каталогу бібліотеки. Представлено досвід та напрацювання співробітників ЛННБ України ім. В. Стефаника у реалізації цієї функції на прикладі створення авторитетного файлу "Ім'я особи". The importance of authority control in the library online catalogue creation was proved. The experience and achievements of Library workers in the implementation of this function by creating Authority file of Personal names were presented.Item Формування електронного архіву наукових публікацій Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Андрухів, А.; Тарасов, Д.; Сокіл, М.Розкрито досвід Університету з формування концепції, впровадження та використання нових електронних комунікативних засобів для забезпечення науковців, аспірантів та студентів доступом до наукових, навчальних та методичних документів, упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у Науково-технічній бібліотеці та створення електронного наукового архіву. Reveals the experience of the University of concept formation, implementation and use of new electronic communication tools to provide researchers and students access to research, training and guidance documents, introduction of modern information and communication technologies in scientific library and an electronic repository.Item Адміністрування LMS Moodle у великих навчальних закладах(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Чайківський, Тарас; Озірковський, ЛеонідShowing the way automation account administration and distribution rights of users in LMS Moodle using external database. This technique reduces the number of IT staff and expand the rights of lecturers in creating e-courses. Показано спосіб автоматизації адміністрування облікових записів та розподілу прав користувачів у LMS Moodle шляхом використання зовнішньої бази даних. Наведена методика дозволяє скоротити кількість ІТ-персоналу і розширити права лекторів у створенні електронних дисциплін.Item Засади створення електронного комплексу з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Вознюк, Г. Л.; Василишин, І. П.Розглянуто основні засади створення електронних комплексів з гуманітарних дисциплін, зокрема з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)», описано базові принципи й систему укладання тестових завдань різного рівня складності та алгоритм їхнього оцінювання. Considered the basic principles for the creation of electronic systems of humanities, particularly the course «Ukrainian language (for professional purposes)», describes the basic principles and system of stacking test problems of different difficulty levels and an algorithm for their evaluation.Item Титульний аркуш до "Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Львівської політехніки, 2014)Item Аналіз інформаційного образу ВНЗ(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Корж, Р.; Пелещишин, А.У даній роботі запропоновано два напрями аналізу інформаційного образу ВНЗ, які необхідні для проміжного та завершального контролю процесу інформаційної діяльності ВНЗ та характеристики ІО за джерелом виникнення. This paper suggests two areas of image analysis of the higher education institution, which are required for interim and final information process control of the institution and for the characteristics of the information image processing by source of origin.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »