Логістика. – 2012. – №735

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15985

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 735 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 251 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Шляхи мотивування персоналу служби маркетингу вищих навчальних закладів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бобало, О. Ю.
    Вміщено огляд особливостей роботи працівників служби маркетингу вищих навчальних закладів з точки зору мотивування. Подано пропозиції щодо процесу мотивування вищезгаданих працівників з застосуванням показників та коефіцієнтів оцінки результатів роботи більшості посад служби маркетингу та розглянуто багато нематеріальних стимулів. The article is contains overview of the features work of marketing staff in higher education institutions from the motivating point of view. There are suggestions in the article on the motivation process for the personal mentioned above by using the indicators and coefficients for work results evaluation for the majority of Marketing Dpt positions. Intangible stimulating instruments are reviewed in this article also.