Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2019. – № 910

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46875

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту інженерної механіки та транспорту Національного університету «Львівська політехніка» та інших авторів. Розглянуто питання динаміки та міцності елементів машин, приладів і транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – № 910. – 132 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Зміст


1
3
10
18
26
31
42
49
59
63
68
74
79
84
89
94
98
107
114
122
125
130

Content


1
3
10
18
26
31
42
49
59
63
68
74
79
84
89
94
98
107
114
122
125
130

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Динамічна модель керування швидкістю приводу із зубчастою диференціальною передачею через епіцикл
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Стрілець, О. Р.; Малащенко, В. О.; Пасіка, В. Р.; Стрілець, В. М.; Strilets, O.; Malaschenko, V.; Pasika, V.; Strilets, V.; Національний університет водного господарства та природокористування; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто динамічні процеси у пристрої для керування змінами швидкості із зубчастою диференціальною передачею і замкнутою гідросистемою через епіцикл, коли урухомчою ланкою є сонячне зубчасте колесо, а урухомною – водило або навпаки. Наведено рівняння динаміки таких пристроїв залежно від умов їх роботи, які є підґрунтям для подальшого комп’ютерного моделювання та проведення кількісного аналізу з метою вибору необхідної гідросистеми керування швидкістю.