Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6800

Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 2-ої Науково-практичної конференції, 23–25 листопада 2010 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 188 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Современные информационные технологии при подготовке конкурентоспособных специалистов
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Калиненко, Н. А.
    The main purpose of higher education is to prepare a competitive specialists and creating the conditions for the development of personality, ready to live and work in modern society.Opportunities for communication - one of the greatest strengths of Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). The system supports the exchange of files of any format - as between teacher and student and among students themselves. Nowadays with the development of the Internet - technologies are increasingly applied in practice through online learning webinars (web seminars). New opportunities for virtual collaboration gives Google Groups. Virtual collaboration is a tool for enterprise knowledge management. Основною метою системи вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців та створення умов для розвитку особистості, готової жити і працювати в сучасному суспільстві широкі можливості для комунікації - одна з найсильніших сторін Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). Система підтримує обмін файлами будь-яких форматів - як між викладачем і студентом, так і між самими студентами. У наш час з розвитком Інтернет - технологій, все частіше на практиці застосовується інтерактивне навчання за допомогою вебінарів (веб-семінарів).Нові можливості для віртуального співпраці надає Google Groups. Віртуальне співпраця є інструментом управління корпоративними знаннями.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання віртуального навчального середовища EFRONT для неперервної фармацевтичної освіти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Горілик, Артем
    Подано теоретичне обґрунтування вибору віртуального навчального середовища eFront для потреб неперервної фармацевтичної освіти. Представлено досвід створення дистанційного курсу для спеціалістів фармації та інтеграцію власного програмного забезпечення (ситуаційних та розрахункових завдань) з eFront. Theoretical argumentation for choosing the virtual learning environment eFront for continuous pharmaceutical education was given. It was shown the first experience of creating a distance course for pharmacists and integrating own software with eFront.
  • Thumbnail Image
    Item
    Автоматизація процесу квантування лекційного матеріалу в адаптивних системах дистанційного навчання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федорук, Павло; Дутчак, Марія
    The partially automated system of quantum is offered, which let us divide educational material into quanta, between which syntax, content and quality relationships are established. The set ties are used for dynamic presentation of knowledge. Запропоновано автоматизовану систему квантування, яка дозволяє здійснити поділ навчального матеріалу на кванти, між якими встановлюються синтаксичні, змістові та якісні зв'язки. Встановлені зв'язки використовуються для динамічного подання знань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Организация дистанционного образования в высшей школе
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Носенко, Е. А.
    У статті описаний процес впровадження дистанційного навчання в систему сучасного українського освіти вищими навчальними закладами. Наводиться характеристика дистанційної освіти, переваги й недоліки дистанційного навчання. Описується програмне забезпечення для дистанційної освіти. The article describes how to implement distance learning in modern Ukrainian education universities. A characteristic of distance education, the advantages and disadvantages of distance learning. Describes the software for distance education.